https://www.freecontoseroticos.com

Guess a jej prémiový segement na trhu

0 3 940

Guess logo

Guess je americká módna značka, ktorá sa špecializuje na prémiový segement trhu. To znamená, že dámske, pánske či detské oblečenie  je cenovo na vyššej úrovni ako bežné značky.

Okrem oblečenia sú v  predaji aj najrôznejšie módne doplnky. Guess patrí medzi stredne veľké módne spoločnosti. Ročný obrat je okolo 1,2 miliardy amerických dolárov. Zisk sa pohybuje cez 100 miliónov dolárov. Firma po celom svete zamestnáva asi 15 tisíc ľudí.

Z histórie značky Guess

Zakladateľmi značky  sú bratia Paul a Maurice Marcianovci. Firma od svojho počiatku mierila na majetnejších ľudí, ktorí nemajú problém zaplatiť za kvalitu a dizajn oblečenia. Bratia Marcianovci si svoj prvý obchod otvorili už v roku 1981 a to v jednej z najvychytenejších štvrtí celej Ameriky. Prvý obchod otvorili v Beverly Hills.

Guess bol od svojho počiatku veľký úspech. Dobré meno novej značky sa medzi ľuďmi rýchlo šírilo. Marcianovcom to však nestačilo. V roku 1985 sa rozhodli vystupňovať svoje marketingové aktivity.  V tomto roku spustili dnes už legendárne čierno-biele reklamy.

V reklamných kampaniach Guess vsadil na top modelky a celebrity.

Značka sa tak mohla pochváliť takými tvárami ako:

  • Claudia Schiffer
  • Laetitia Casta
  • Valeria Mazza
  • Anna Nicole Smith
  • Eva Herzigova
  • Kate Upton
  • Julia Lescova

Mnohé z týchto modeliek získali svetovú slávu práve vďaka reklamnej kampani Guess.

Guess bol mimoriadne populárnou značkou najmä počas 80-tych rokoch minulého storočia. Pre módne značky to bolo zlaté obdobie – konkurencia bola oproti dnešku minimálna. Guess sa do populárnej kultúry dostal napríklad cez kultový film Návrat do budúcnosti, kde hlavní predstavitelia boli oblečení do vecí od Guessu.

V 80-tych rokoch boli Guess džínsy jedny z najobľúbenejších. Pokojne môžeme povedať, že sa stali symbolom tejto dekády. Toto obdobie bolo sprevádzané aj prvými snahami o rozšírenie tradičného portfólia – Guess predstavil produktovú líniu špecializujúcu sa na hodinky. V predajniach sa objavili aj značkové veci pre deti.

Produktové línie a módne kolekcie

Guess podobne ako takmer všetky ďalšie módne značky používa pri predaji niekoľko základných produktových línií. Guess k tomu navyše pridáva niekoľko subznačiek.

Základné produktové línie:

  • Guess for Women – produktová línia spustená v roku 2005. Určená pre ženy.
  • Guess for Men – produktová línia spustená v roku 2006. Určená pre mužov
  • Guess Kids – línia špecializovaná pre deti

G by Guess je niečo medzi značkou a produktovou líniou. Je to marketingový a obchodný koncept, ktorý sa zameriava na pomerne úzku skupinu zákazníkov – mužov a ženy vo veku 16 až 23 rokov.  Značka je predávaná v samostatných obchodoch. Cenovo je G by Guess lacnejší ako materská značka. Veci G by Guess si môžete kúpiť iba v kamenných predajniach. Predaj cez internet bol zrušený.

Okrem oblečenia Guess predáva aj množstvo módnych doplnkov.

Medzi známe značky parfumov patria:

  • Guess Gold – dámske parfumy
  • Guess Suede – pánske parfumy

Hodinky sú predávané ako GC watch collection.

Predajne

Guess má po celom svete približne 500 predajní. Najviac z nich nájdete v domovských Spojených štátoch amerických. Na Slovensku má Guess oficiálne iba dve predajne. V oboch prípadoch ide o obchody Marciano.

Guess predajňa

Nájdete ich v Bratislave v týchto obchodných centrách:

  • Eurovea
  • Aupark

Pokiaľ to máte do Bratislavy ďaleko, vždy môžete nakupovať na internete. Značka prevádzkuje oficiálny internetový obchod na adrese Guess.com. Potešujúce je, že tovar je zasielaný aj na Slovensko, hoci samotný eshop do slovenčiny preložený nie je. Vždy však môžete použiť slovník alebo automatický prekladač.

Zanechajte odpoveď

Your email address will not be published.

tamilkamaverisex.com grind the floor.
www.kambimalayalamkathakal.cc breakfast fucked from behind.
https://mysexstory.pro/