Intimissimi je talianska módna značka, ktorá sa špecializuje na výrobu a predaj spodnej bielizne pre ženy a mužov – podprseniek, nohavičiek či pyžám. Intimissimi patrí pod spoločnosť Calzedonia Group, ktorá okrem Intimissimi vlastní aj značky Calzedonia, Tezenis, Falconeri a Cash & Carry. Vlastníkom Intimissimi a aj celej Calzedonia Group je taliansky podnikateľ Sandro Veronesi, ktorý je považovaný za jedného z najbohatších Talianov. Jeho majetok sa odhaduje na takmer dve miliardy eur.
Hlavnou tvárou značky je izraelská modelka Shlomit Malka, ktorá je potomok marockých a ruských Židov. Shlomit Malka nahradila na marketingovom čele Intimissimi topmodeky ako: Irina Shayk, Barbara Palvin, Bar Refaeli či Ana Beatriz Barros. Na týchto menách je dobre vidieť, ako si Intimissimi dáva záležať na tom, kto prezentuje jej výrobky.
Modelka Shlomit Malka bola objavená módnym agentom počas jej základnej služby v izraelskej armáde. Agent ju našiel na základe fotografií na jej facebook stránke.
Z histórie značky Intimissimi
Intimissimi patrí k pomerne mladým značkám. Vznikla iba v roku 1996. Intimissimi však nepatrí k tým značkám, ktoré by boli príbehom nadšeného dizajnéra či umného podnikateľa. Intimissimi nevznikla v žiadnej garáži, ale priamo v mysli manažérov veľkej spoločnosti.
Prvá predajňa bola otvorená v roku 1996 v Taliansku. Firma sa už o dva roky mohla pochváliť stovkou predajní po Európe. To bol naozaj svižný rast. V roku 2006 Intimissimi slávila desiate výročie založenia. Súčasťou týchto osláv bolo aj predstavenie limitovanej série spodnej bielizne inšpirované modelmi, ktoré značka ponúkala na začiatku svojej existencie.
V roku 2007 značka rozšírila svoje marketingové aktivity aj o zaujímavý krátky film. Režíroval ho Gabriele Muccino a hrala v ňom Monica Bellucci.
O dva roky neskôr Intimissimi predstavila produktovú líniu Beauty Range. V tom istom roku vnučka Alaina Delona, Alyson Le Borges, uviedla líniu Shapewear Range.
V roku 2010 Intimissimi spustila kampaň „Zrecykluj svoju podprsenku“ v rámci snahy znížiť negatívny dopad svojej činnosti na životné prostredie.
V roku 2011 sa Intimissimi mohla pochváliť viac ako tisíckou (1020) vlastných predajní v 23 rôznych krajinách. O tri roky neskôr sa tieto čísla zvýšili na 1200 obchodov v 31 krajinách.
Produktové línie a módne kolekcie
Značka predáva všetky druhu spodnej bielizne pre mužov aj ženy. Najjednoduchšie, ako sa v bohatej ponuke zorientovať, je prezrieť si pravidelne publikovaný katalóg.
Predajne
Predajne Intimissimi nájdete vo viac ako 30 krajinách sveta: v Rakúsku, Chorvátsku, na Cypre, v Českej republike, Grécku, Maďarsku, Taliansku, Libanone, Mexiku, Poľsku, Portugalsku, Katare, Rusku, Srbsku, Slovinsku, Španielsku, Turecku a dokonca aj na Slovensku.
Intimissimi prevádzkuje na Slovensku spolu 8 obchodov. Z nich až päť sa nachádza v Bratislave. Zvyšné tri sú v Trenčíne, Žiline a Košiciach. Pokiaľ to máte do každého z týchto miest ďaleko, vždy môžete využiť nakupovanie online. Intimissimi prevádzkuje vlastný internetový obchod, ktorý zasiela tovar aj na Slovensku. Problém je jedine v tom, že web nie je v slovenčine. Vždy však môžete použiť automatický prekladač. Obchod nájdete na adrese Intimissimi.com.
Okrem samostatných predajní vo viac ako 30 krajinách sveta Intimissimi distribuuje svoje výrobky aj prostredníctvom siete predajní Victoria`s secret. Vďaka tomuto reťazcu obchodov so spodnou bielizňou je dosah značky Intimissimi naozaj veľký. Victoria`s secret nájdete prakticky všade na svete.
Do roku 2007 mala Intimissimi dohodu s Victoria`s secret o distribúcii cez tretie strany. Od roku 2007 však veci značky Intimissimi nájdete aj priamo v samostatných predajniach Victoria`s secret.